Tjo i skogen!

Det var ju ett BRA tag sedan man brydde sig om denna lilla blogg, kanske ska ta tag i den igen, som ett bra ställe att avreagera sig på, spara bra recept, skriva för minnet! 

Jag lever på, bråkar fortfarande (dock mindre och mindre för varje år) med stökiga blodsocker, äter en liberal form av lchf, försöker förstå mig på sonens blodsocker, jämför och funderar

Har kommit till insikt att vissa träningsformer inte är för mig. Eller rättare sagt för mitt blodsocker, jag älskar denna träning men får helt enkelt låta bli, löpturer får bli promenader med intervaller och olika typer av boxning eller liknande får bytas mot styrketräning, 
tristare men fungerar bättre. 

Jag krånglar fortfarande mycket på morgonen och förmiddagen. Trots extremt kolhydratfattig frukost. 

Får fortsätta mina utvärderingar, tester och funderingar. Och uppdatera dem här, för min egen skull! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0