Hur tänkte ni här??

Det har säkert inte undgått någon att Danmark har infört fettskatt. PÅ vettiga, bra varor!! WTF!!!!
Jag trodde att ALLA visste att olivolja är nyttigt, oavsett vilken diet man följer eller livsstil man har. Fett är livsnödvändigt och det är väl sjukt att man då ska betala mer för detta. Släng på en rejäl skattehöjning på mat onaturliga, farliga tillsatser istället!!

I övrigt, sorry för min frånvaro. Det blev visst övermäktigt med 65% jobb och 50% jobb och två små barn som sover DÅLIGT om nätterna. Kan även meddela att jag "missköter" min diabetes. Äter väl okej kost men är godissugen HELA tiden så det slinker garanterat ner lite för mycket snabba kolhydrater; plommon, lite lite knäckebröd på jobbet och choklad. Dessutom vet jag inte när jag kollade mitt blodsocker sist! Fy på mig, lovar bättring på alla plan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0